Skip to content

Geléliknande klump – mums!

augusti 23, 2009

Alla har vi våra smått maniska drag. Jag bunkrar och fryser in lutfisk vid jul så att jag har hela nästkommande år. Frysen är bokstavligen fullproppad. Idag var det dags igen. Visst är fisken i form av en geléliknande klump och man kan ju hoppas att alla kemikalier är borta men fasen vad gott det är!

lutfisk

3 kommentarer leave one →
  1. augusti 25, 2009 4:43 f m

    Jo minsann. Det fanns faktiskt bildbevis.

    Jag som har sökt med ljus och lykta efter din blogg. Sökt på en massa ord som jag har tyckt varit avslöjande för dig, och allt jag hade behövt göra (och det borde jag ha förstått) var att skriva ”lutfisk” så hade jag hittat dig…

    • heartandsoulterese permalink
      augusti 25, 2009 10:59 f m

      Ja, ibland är svaret alltid enklare än man tror men du hade löst det. Är helt övertygad. Undrar i skrivande stund vilka ord du använt dig av h.m.m. Annars finns ju också en möjlighet att fråga efter adressen ;-) Fast det hade varit för enkelt. Man kan göra så, men det är inte rätt.

      • augusti 27, 2009 9:12 e m

        Tyckte för en stund att det var intressantare att inte fråga efter adress, och jag hade rätt. Efter att ha browsat igenom dina inlägg så inser jag att det inte var min kännedom om din person eller min fantasi som det var fel på, utan snarast sökmotorernas kraft och precision då jag upptäcker att jag borde ha hittat dig på de ord jag använt mig av. Där, T, har du både svar på din fråga och facit till största del.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

